Søknadsskjema

Så herlig at du har lyst til å begynne på bibelskolen. Vi gleder oss til å bli kjent med deg! Søknader blir fortløpende behandlet i tråd med inntaksreglementet.

s

På grunn av stor pågang fra internasjonale studenter har ikke Utlendingsdirektoratet (UDI) flere studietillatelser tilgjengelig i august for studenter ved Bibelskolen i Trondheim. Derfor er august-inntaket stengt for dem som trenger studietillatelse. Dette gjelder studenter som kommer fra land utenfor EU/EØS og som ikke allerede har oppholdstillatelse i Norge.

Kontaktskjemaet behandles konfidensielt i henhold til vår personvernerklæring.

Herrens lov er fullkommen, den gir sjelen nye krefter. Herrens lovbud er pålitelig, det gir den uerfarne visdom. Herrens påbud er rette, de gir glede i hjertet. Herrens bud er rent, det får øynene til å stråle.

Sal 19,8

Et år fullpakket med sterke inntrykk , undervisning festet i Guds Ord, morgensamlinger med en helbredende kraft og en stab som er der for deg igjennom hele året. Jeg ble styrket, trent og vokste nærmere Gud enn jeg noen gang trodde var mulig. BIT er for deg som enten er nyfrelst, gått lenge med Gud eller som bare er nysgjerrig på hvem Jesus er. Kom og oppdag hvem du er i Kristus. Du vil ikke angre!!♥️🔥

Anniken, anmeldelse av BiT via Facebook

Hver bok i Skriften er innblåst av Gud og nyttig til opplæring, tilrettevisning, veiledning og oppdragelse i rettferd, så det mennesket som tilhører Gud, kan være fullt utrustet til all god gjerning.

2 Tim 3:16-17