SKOLEPLAN

FOR SKOLEÅRET 2023/2024

Trondheimsfoto: Geir Hageskal og Carl-Erik Eriksson, Trondheim kommune.

23. aug.

Vi ser frem til å ta imot deg til oppstarten kl. 10:00!

30. AUG - 1. SEP

Bli kjent-tur (gratis!) til Storlidalen i Oppdal.

7–15. okt

Høstferie og kanskje en joggetur på Ladestien?

22. DES - 2. JAN

Juleferie og kanskje tid for en skitur i Bymarka eller til Åre, en av Nord-Europas største skidestinasjoner?

3. jan.

Første skoledag etter jul

UKE 6-7

Vinterferie for 2. året i uke 6 (3-11. feb) og for 1. året i uke 7 (10-18. feb).

12. feb - 1. apr

Langpraksis for 2. året.

Uke 8-9

Skoletur for 1. året til Thailand og Kambodsja.

23. mar – 1. apr

Påskeferie. Hva med en tur i Nidarosdomen? Kick-off etter påske: tirsdag 2. april.

1. mai

Fridag (arbeidernes dag). Hva med en tur til Munkholmen? Det er bare en 10 minutters båttur fra enden av gaten der skolen ligger.

9-10. mai

Fridager i forbindelse med Kristi himmelfartsdag. Spander is på noen klassekamerater og ta en spasertur på Bakklandet, et steinkast unna skolen.

17. mai

Nasjonaldagen.

20. mai

2. pinsedag

13. juni

Avslutningsfest

14. juni

Siste skoledag. Brunsj og grilling. Hva med en rusletur langs Nidelven etter skolen?

Vi pleier å legge ut ny skoleplan her i juni hvert år. Se også spørsmålet “Kan jeg få en mer detaljer studieplan?” under “Ofte stilte spørsmål“. Kontakt oss om du har spørsmål!